مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
۰ نفر

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از ازدحادم غیرمنتظره مراجعان در مرکز تعویض پلاک ایلام و دفاتر خدمات خودرویی سراسر استان ایلام در روزهای اخیر خبر داد.

تعویض پلاک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ ابوالفضل کهزادی درباره دلایل افزایش ناگهانی تعداد مراجعان به مرکز تعویض پلاک گفت: خارج کردن و انتقال پلاک‌های فعال به خریداران خودرو برای رفع محدودیت ثبت‌نام در پیش‌فروش‌های ایران‌خودرو و شرکت سایپا، تعطیلی دوماهه مرکز ناشی از شیوه ویروس کرونا و مسائلی از این دست از جمله دلایل افزایش حجم متقاضیان است.

او با بیان این‌که حجم مراجعان در چند روز اخیر به طور قابل ملاحظه و غیرمنتظره افزایش یافته است ادامه داد: در حال حاضر به دلیل محدودیت‌های زیرساختی و تجهیزاتی امکان ارائه خدمات به این تعداد از متقاضیان در مرکز تعویض پلاک استان ایلام وجود ندارد.

کهزادی با اشاره به این‌که عمده این مشکلات به دلیل خرید و فروش‌های قولنامه‌ای خودرو و بی‌تفاوتی در قبال موضوع نقل و انتقال پلاک در زمان خرید و فروش است اظهار کرد: برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی ضروری است متعاملین در هنگام خرید و فروش خودرو به مراکز تعویض پلاک مراجعه کنند و پلاک را به نام خریدار انتقال دهند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام با تاکید بر این‌که در بازه زمانی کوتاه نمی‌توانیم تعداد غرفه‌ها را بیش از این افزایش دهیم از شهروندان خواست تا بازگشت شرایط به حالت عادی از مراجعه غیرضروری به این مرکز خودداری کنند.

کد خبر 515485

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ایلام

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha